poniedziałek, 13 maja 2013

what your soul sings


(i mimo tego, że dziś 100th Window, to kocham Jej zdjęcia - Grimes w najdoskonalszej postaci)
Jeszcze światło nie zgasło, nie zgasiłeś ostatniej świeczki. Nie wypiłeś mnie do dna, obijam się o czyste szkło, a Ty celowo gasisz tu papierosa. Udajesz, że krzyczę, że słyszysz, że pragniesz, że ignorujesz. Nie smakuję Ci tak, jak smakować chciałabym zawsze; celowo balsamujesz mnie goryczą. Jeszcze światło nie zgasło, łzy popłynęły, Twoje, a zaraz po tym przełykasz kolejną Mnie, znów celowo gasisz tu papierosa.
Mój uśmiech drażni się z Twoimi wargami, zaznaczając niewielkie rany, wyraźne odciski. Wypij mnie wreszcie do dna, przełknij wreszcie. Przechyl szybko, zagryzając żalem. Gasisz papierosa w tym samym miejscu, już nawet nie celowo.

Dlaczego ja nie mogę się w końcu zorganizować i zmusić do tej dydaktyki? Zaledwie 7 stron notatek, a ja za każdym razem reaguję wewnętrznym skrzywieniem, odmawiając sobie "przyjemności" z podstawami kształcenia ogólnego. Bez sensu.
Jednak dobra wiadomość na ten bez wątpienia dłuuugi wieczór jest taka, że jestem szczęśliwa, bo przecież już połowa maja.
100th Window otula mnie swą Cudownością, niech ta chwila się nie kończy.. nie dziś..


Gdybyś tylko mógł złapać mnie za skrzydło, jak nieulotnego motyla, gdybyś tak chciał.. Światło zgasiłeś, szukasz mnie w swej głębi, jak..
nieulotnego motyla, zagadkowej whisky z lodem

Szpinakowe Makarony.. Wspólne "Nie polubię cię".. :)missU

4 komentarze:

  1. Bo im mniej mamy nauki tym mniej nam się chce uczyć - wczoraj idąc z uczelni podsłuchałam tą rozmowę zdaje się licealistów :D Mówili, że mają do zrobienia tylko 5 zadań, po czym przypomniało mi się ile było do zrobienia w liceum, a jak tak naprawdę mało mam tego teraz na studiach xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w liceum uczyłam się non stop, a teraz.. nic praktycznie :D

      Usuń