niedziela, 16 marca 2014

high for this (2)

topię się w kolejnej kropli Twojej
co wysusza mnie do dna
topisz mnie w gęstwinie Twej wilgoci
co wystudza mnie do dna

chciałabym zatrzymać się w miejscu, poczuć ten arktyczny upał wszystkich wspomnień, a potem ruszyć w poszukiwaniu zaczarowanego szczęścia, dzieląc się Nim z każdą kroplą Twoją
chciałabym przesiąknąć wykwitną smugą zmarzniętej miłości, a potem ogrzać ją każdą kroplą Twoją
chciałabym zatrzymać Cię w miejscu na moment, by poczuć
Nas

*Życie swą codziennością i rutyną, niby taką złą i niesympatyczną dla społeczeństwa - wbrew pozorom - sprawia wiele radości. Wystarczy, że zadba się o to, by ta zła i niesympatyczna szara rzeczywistość stała się naszym kolorowym światem. Pozwólmy słońcu przedrzeć się chociaż na chwilę przez wciąż narastające smugi deszczu.
Mam kilka postanowień, na szczęście nie noworocznych, a marcowych, które, mam nadzieje, przetrwają całą obecna "zimę". Przemyślałam sobie życie; mam kilka ambitnych planów, mam marzenia i od dzisiaj zaczynam je realizować. (nie wiem, czemu dopiero od dziś)
Taki bardzo miły poranek, taka miła niedziela, zakładam kaptur, opatulam się szalem i lecę na podbój mokrego dziś świata, bez parasola, bo jakoś nie mam dziś ochoty.
Życie niekiedy jest niespodzianką.

naprawdę kocham każdą kroplę Twoją
wysuszaj, wystudzaj
napełniaj mnie do dna
Kochany

1 komentarz: