niedziela, 28 lipca 2013

youth



dzień coraz dłuższy nocą piękno przysłania
oddech coraz krótszy
zmęczone dłonie wciąż głodne
przyśnione łzy tak zastygłe
młodością zaćmione
za szczęściem stęsknione
bądźmy przez chwilę ulotni
w siebie wnikliwi

and if you're in love, then you are the lucky one

byś spojrzał w te iskry
wciąż roztargnione w ciszy
byś ukoił mnie wilgocią Tych słów
wciąż rozpływających się w ustach
byś poczuł Ten wiatr
wciąż północny, wciąż gorący
byś poczuł Ten ogień
wciąż płonący
wciąż we mnie

w szczęściu zatraceni
bądźmy przez chwilę
w siebie wnikliwi
bądźmy przez chwilę
wciąż w ciszy radością rozchwiani 
zawsze

I miałam położyć się spać. "Córka" nadal nie pozwala mi przymrużyć oka, czego dziś nie chcę.. bo marzę o spełnieniu się Tych wszystkich snów..
Snów, które co noc zaskakują mnie coraz bardziej. Snów, które na jawie układam powoli w niewielką całość; które są tak piękne, tak blisko, tak pięknie..
Kolejny łyk zimnego wina, przesłodzonej maliny na kolejny gorący, przepalony wieczór; z tęsknotą na ustach, wyczekujących już Dziś..

Szybko zajmując się mokrą fryzurą, zdjęłam kapelusz, spojrzałeś na moje dłonie, pamiętam Twój uśmiech. Wyjąłeś przybrudzony notes, pióro i nagle byliśmy już tam. W Naszym kieliszku winnych przygód, Naszych wizji, w wielkiej butli fantazji, przelewających się doświadczeń. W Naszym kielichu wiecznego uśmiechu, nocnego chichotu, Naszego Jutra.
Wracamy przecież tylko na moment, wciąż unosząc się nad czerwieni wina głębią, wciąż razem..

and if you're still breathing, then you are the lucky one
we are the wild youth

4 komentarze:

  1. To może Ty i Twoje sny mi pomożecie :P Mam dylemat życia :P Pomyśl o mnie przed snem, może coś wyśnisz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Upojenie miłosne... :) Najmocniejsze z możliwych w dodatku.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak mocno rozgrzane są latem serca..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tyle miłości w twoich słowach, Asiu, cieszę się twoim szczęściem ;)
    czy już mówiłam, że uwielbiam cię czytać? :D

    OdpowiedzUsuń